onsdag 12 oktober 2011

Pigmentflekker

Nå skal jeg endelig fölge opp mitt innlegg som jeg gjorde tidligere i vår! Jeg skrev om en ny hudpleieserie som jeg skulle begynne å bruke og spesielt, så zoomet jeg inn på en av mine pigmentflekker ved tinningen.
Serien som jeg skulle teste heter "Nu Skin 180" og lover synlige endringer etter bare en uke!

Faktum er at jeg brukte denne serien i kanskje 2-3 uker, max. Deretter fikk jeg avbryte behandlingen og gå tilbake til min vanlige anti-ageing hudpleieserie;  ageLOC Transformation, som jeg sverger til hver dag, så lenge jeg lever!

180 Serien var rett og slett for "töff" for min hudtype. Jeg har ganske sensitiv hud og får lett irritasjoner rundt munn og nese. Og dette var altså tilfelle når jeg testet 180 serien. Jeg skulle kunne ha fortsatt bare med ansiktsvasken og cellefornyelse serumet kanskje, men jeg valgte å gå tilbake til min favoritt som fungerer så fantastisk bra for meg.

Når dette er sagt, så passer serien fortsatt veldig godt for de som ikke har like sensitiv hud som meg og som vil ha en "aggressiv" bekjemping av alderssymptomer. Jeg fölte virkelig at det "hendte noe" med min hud under disse ukene.

Jeg tok et oppfölgingsbilde ca. en måned etter jeg startet behandlingen, og visst, man kan tydelig se forskjell på min pigmentflekk. Det er ikke riktig samme lyssetting, men man ser likevel at flekken er mye mer tydelig på det förste bildet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar