onsdag 9 mars 2011

Ja takk, jeg vil gjerne se yngre ut allerede neste uke:)

Hei,
Nå begynner våren å ta fart her i Stockholm, solen skinner og gradestokken viser etterlengtede plussgrader fra tidlig morgen:)


Da er det vel ingenting som er bedre enn å ta et tak for å få fin & fräsh hud för sommersolen  kommer for alvor?
Jeg har bestemt meg for å gjöre et lite eksperiment med meg selv og min hud.
180 grader serien fra Nu Skin lover at jeg skal se yngre ut allerede om en uke, så nå skal her testes og dokumenteres:)


Nå har jeg brukt ageLOC Transformation serien sammen med galvanic spa behandlinger med ageLOC ansiktsgeleer ganske lenge, og huden min har blitt mye bedre allerede. Men jeg har begynt å få en del pigment flekker  her og der... -Det har nok ikke hjulpet på saken at jeg bodde i Australia i 3 og et halvt år og tenkte at solfaktor ikke var så viktig...




Jeg har bestemt meg for å kjöre en spesialmånedspakke med 180 serien, hvor jeg får produkter hver måned i 6 måneder. Har det ikke blitt synlig forbedring etter 6 måneder, får jeg pengene tilbake:)


Jeg har tatt närbilder og zoomet inn på de områdene i ansiktet hvor mine "skavanker" er mest synlige.. Det var ikke morsomt..
Men jeg gjorde det fordi jeg vil sammenligne med hvordan det kommer til å bli etterhvert:)

her ser dere en ganske stor og synlig pigment flekk ved tinningen og litt mindre flekker ved kinnbein/under öyne.

Jeg startet faktisk for 2 dager siden og dette bildet var etter en behandling,  nå har jeg rukket å gjöre 2 morgen og 2 kveldsrutiner og så  langt må jeg si at det kjennes veldig lovende.. Jeg kan kjenne at det prikker og strammer litt når jeg bruker disse produktene, det er liksom mer "futt" i de enn andre som jeg har testet, selv om jeg elsker ageLOC transformation serien, så skal det bli spennende å teste noe annet også:)

Min morgen og kvelds rutine er som fölger: "face wash", "skin mist", "cell renewal fluid" , dag
/ nattkrem

Annenhver måned får jeg i tillegg til disse baseproduktene også tilleggsprodukter som bl.annet AHA syre behandling, öye krem etc.

Dette lover serien at den skal gjöre:


• Reduserer forekomsten av fine linjer og rynker.
• Strammer opp huden.
• Gir mykere hud med mer glød.
• Minsker porene.
• Minimerer leverflekker og misfarginger.
• Reparerer solskadet hud og beskytter mot fremtidige
solskader.


Jeg kommer til å blogge litt om dette innimellom, slik at dere får se og höre hvordan det går!

Hvis det er noen som er intr. i å vite mer om denne spesialpakken, så snakk med meg og jeg kan hjelpe deg og ordne med opp til 50 % rabatt i forhold til utsalgspris.

Ha en strålende dag:)



/Marte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar