måndag 14 mars 2011

Krisehjelp for törre hender

Jeg skulle ha likt å visst hvor mange ganger jeg vasker hendene hver dag... Som småbarnsforelder, så blir det en hel del. Oftest må det gå fort og da tar man det som er närmest, litt for ofte blir det desverre en "spläsj" med oppvaskmiddel som IKKE er beregnet for hendene.


Nå som det er vinter og kaldt ute i tillegg, blir det dårlige vilkår for mine stakkars hender...
I det siste har det til og med värt så ille at jeg har revet på  meg små sår. Altså huden er så törr at hvis jeg "kommer borti" noe med hånden så har jeg et sår...

Forferdelig å ha hender som ser ut som de er 80 år gamle og et ansikt som ser ut som 35....

Sarah Jessica Parker ser ut til å ha samme problem...

Jeg har forsökt å smöre meg med vanlig håndkrem, men det hjelper lite og ingenting... Så helt tilfeldig, så sto jeg med Nu Skin sin fotkrem, Sole Solution fra deres epoch serie, også kikket jeg på hendene mine og tenkte; krisehjelp!!!



Så jeg smurte de med fet fotkrem og var forberedt på at det skulle bli klibbete og ta lang tid for kremen å trekke inn i huden. Men kremen trakk inn i huden like for som en Weber gjör fra 0 til 100, (2,5 sek). Hendene kjentes silkesmyke og ikke klibbete i det hele tatt.



Sole Solution inneholder malt krydderpepper, (Pimenta dioica), som tradisjonelt ble brukt av urbefolkningen i sentral amerika for å lindre törr, sprukken og röd hud på häler, tör og fotsider.

Kremen inneholder ingen parfyme og er dermatologisk testet. I tillegg til å gi fukt, fjerner den döde törre hudceller fra huden.
Jeg kan virkelig anbefale denne kremen for deg som har ekstremt törr hud og kjenner at ingenting hjelper, både på törr, sprukken, sårete og eksem hud.

I tillegg til at kremen er fantastisk bra går 0,25 USD til Nu Skin sin hjelpeorganisasjon Force For Good, som har som mål å hjelpe barn over hele verden til et bedre liv. Les mer om ulike prosjekt her

Hvis du kjenner igjen deg og vil teste Sole Solution, ta kontakt med meg

/Marte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar